lite ursäkter

Hahah alla klagar på min uppdatering! Att den är dåligt, whaaat? :o haha ja men det kan ju hända, men det är kanske för att..

* Jag hinner inte blogga innan skolan, min skönhetssömn tar sin tid daah?

* På skolan är dom jävelst snål med datorerna

* Efter skolan går jag väldigt sällan hem direkt, blir ofta en sväng i stan, birsta, hos nån kompis eller så stannar jag i timrå

* Jag kanske sysslar med så mycket secrets som jag inte kan skriva här? :o:o

* Vad vill ni att jag ska skriva då haha?


Nu tycker jag att jag har ursäktat mej för iallafall dom senaste veckorna. Sen ska jag väl försöka bättra mej.. kan ju börja med hissar och dissar och sånt igen, men ni som faktiskt läser kan väl fan slänga in en kommentar då och då för det gör det hela jävelst mycket roligare.

Nu får ni lite kritik ni med!

Nu ska jag kolla efter moppar med pappa, det finns inga silvriga retro ju, och det suger så jävla hårt....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0