lite pics

Hade min fetdag idag, och imorgon är det sista dagen hemma :D om en vecka kommer jag inte förstå hur jag kunde vara så glad åt att få gå på skolan igen.

Men jag saknar ju allihopa så mycket :')

Jag har suttit och lagt upp en massa bilder på facebook, så gå in och kika vettja! Antar att jag heter linda henriksson, eller nått. Vet faktiskt inte haha..
Kan ju slänga in nå småsöta bilder här innan jag går och lägger mej också;


karro ♥ /januari


Ellen ♥ porr i bussen /februari

Issa ♥ /februari

Tjejerna ♥ /mars

Älsklingar! ♥ /mars

Tanja ♥ /april

Karro ♥ /maj

Sömntutorna ♥ /maj

Johanna ♥ /maj

Janine ♥ /maj

Ellen ♥ /maj

Linnéa ♥ /maj

Tjejerna ♥ /maj

Elin ♥ /juni

Bby's ♥ /juni

Issa ♥ /augusti

Claudia ♥ /augusti

Janine ♥ /september




Sen har jag alla bilder från sommarlovet i en annan mapp, orkade inte kolla där, plus att alla senaste bilder har ni väl redan sett :)

 

Men nu ska jag gosa ner mej i min säng som är nybäddad, blä.. det är inte skönt då! Det ska vara insovit, eller vad man ska säga, då är det skönt.

Men precis som min kropp behövde en dusch, behövde min säng en ombytte - och titt, det vart båda två!

 

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0