linnéa sover


Godmorgon :)
jag ligger i min säng med bärbara, och linnéa ligger på en madrass och sover. Palla att hon ska sova, jag vill till stan en snabbis! Fast jag kan ju väcka henne men äh, hon får väl sova då.

Haha vad tyckte ni om videosarna då? ;) vi hade iallafall bra roligt när vi spelade in dom :)
Och som ni såg så slutade det med gården, fastän att det inte skulle hända! Av privata skäl, men vi hamnade där ändå eftersom vi inte kom på så mycket annat att göra i sundsvall stad. Vi drog ju runt på stan ett tag men äh.

 

Känner mej asfet efter chipsen igår, har nog svällt upp haha.. ont i magen har jag iallafall! Jag får ont i magen om jag äter kyckling, chips eller lök. Och om jag äter för mycket vindruvor och sånt, men det är väl klart. Fast linnéa säger att man får inte ont i magen om man äter för mycket, för mycket! Alltså att man äter för mycket vindruvor för ofta, hahaha :)

 

Men nu måste jag kolla igenom my friends bloggar, har inte gjort det på nån dag typ..

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0