kalasfunderingar :|



Visst har jag fått lite färg på mej idag? :)
Och utväxt har jag också fått, att jag har. Men jag ska ändå köra med slingorna så jag får behålla mitt hår!

Sitter och suger på en halstablett jag fick av pappa, inte världens godaste precis..

Också var det pölsa till middag, tyckte om det när jag var liten men INTE nu längre, det märkte jag klart och tydligt idag :o blä!

Vart utfrågad om vad jag hade tänkt hitta på på mitt partaj för kompisarna, hade ju inget vidare svar på det.. eftersom jag inte har nån aning. Vad vet jag? Ska vi äta nått? Vad isåfall? Åh! Och ska vi vara här? Ska man gå ut om det blir finväder? Vilka ska komma? Bara tjejer? Både och? Många eller bara några stycken?

 

Jag har ingen aning! :(

 

Jonna fyller ju år dagen efter mej (lillskit! ;)) så ska snacka med henne och se vad hon ska ha, hon kanske har tänkt lite mer? Om hon nu ska ha nått. Isåfall kanske jag får lite tips :d men ska snacka imorgon med några när jag faktiskt ska få gå på skolan :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0