jaja

NUUU har jag sett lite pirater på tvn, och plocka lite grejer ur diskmaskinen.
Klockan tickar iväg och jag börjar bli trött, ändå måste jag sitta uppe nån timme till för man ska ta pencilinen med jämna mellanrum, antingen två timmar efter man har ätit nått eller en timme före man äter nått. Måste sitta uppe minst en timme till iallafal..

Men det vet vi alla att jag är bra på!

Funderar på vad man ska göra för att bloggen ska bli bättre, vad vill ni läsa om? Vill ni ha mer bilder, mer musiktips? Eller vadå liksom? :) är bra nyfiken vill jag lova.
Tills ni svarar på det så kör jag väl bara på som vanligt, lite slappt sådäär.

Satt och kollade igenom alla bilder på datan förut, det var en hel del :o men ganska få på mej och linnéa, men jag knåpade ihop nå sött på picnik av dom som fanns :)


min snygga blondinjävel! <3

 

Och därmed avslutar vi inlägget! ;)
pussen


Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha de är synd att de finns så lite bilder :/<3

2009-09-08 @ 12:03:24
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0