iriririririr



ÄNTLIGEN har jag datan och internet på mitt rum, det tog sin tid men nu är det tillbaka! :)

 

In genom dörren kom nyss mammas och pappas gäster - dom ska äta middag här. Hade inte tänkt vara hemma idag så jag ska äta och sen sticker jag.

 

Jag har ju bara varit hemma, inte fått gått ut och inte haft nån data. Inte en tanke på att starta tvn, det blir långtråkigt så snabbt. Jag har ätit upp det sista i chipspåsen, fixat mej, tvättat löshåret, bytt kläder x antal gånger och knäppt lite egopix.

 

Är lite irriterad på en viss person också, har varit det den senaste veckan men jag har försökt att bete mej ändå. Snackat med den och massa, visst har jag sagt till att jag blir irriterad för den beter sej så jävelst spyit. Men nu drog den ännu en onödig kommentar så nu tänker jag inte anstränga mej längre, bara så du vet.

Du vet vem du är..

Jaja, vi hörs

puss


Kommentarer
Postat av: Moster

är det mig du menar?

2009-09-14 @ 15:55:44
Postat av: linda henriksson

om det är ellen som är moster

så JA!

2009-09-14 @ 16:48:45
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0