idol: johnny depp

Läste att pirates of the carribean gick på tv ikväll, där min favorit skådis är med.

Gissa vilken? Johnny depp såklart! Han är verkligen hur bra som helst på skådespeleri, och kan spela så gott som alla roller. Han är en stor förebild för mej. När han slutar med skådespeleriet, som han ska göra när han blir 50, så hoppas jag på att han blir författare. För jag tror att det skulle vara nånting för han, men han sysslar ju också med musik och har ett eget band, men jag vill hellre läsa hans böcker än höra hans musik. Inte för att jag har nånting emot hans musik, eller jo egentligen. Jag gillar hans röst men inte musiken, ibland texten men inte musiken.


Mr Depp genom åren;


















Inte nå fel på han inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0