idag är jag fjorton imorgon är jag femton

Tjabbatjenaaa :)

Nu är jag hemkommen, och åt nyss en underbar kaka - drömmar! Så otroligt goooodaaa :) snäll min mamma är idag, som bakar och fixar för att jag ska fylla år om typ några timmar :D:D 02.57 vart jag född då :)

Vi tjejer gick iallafall runt i hela sörberge, från claudia till nån lekpark till "centrum" till gården. Enda tradiotionella stället vi inte besökte var bajsbryggan! Det lät väl inte så fräsht, men det är inte bajs där faktiskt. Nån hade tydligen skite där för nån sommar sen sa claudia.. hm, onödigt?

Jag hade tagit på mej leggins, dom varmaste mjukisarna vi har hemma, t-shirt, kofta, skinnjacka, vantar, ordentliga skor och mössa på mej. Gissa om jag frös? Inte det minsta! Var så härligt, jag menar, så varmt klär jag mej inte ens på vintern :o så mitt i september klädde jag på mej ordentligt, härligt :)

Nu ska jag se om jag kan knycka en kaka till.
Hahhaah knycka (y)

puss från en FJORTONÅRING :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0