godmorgon.. i tid!

Jag måste börja knäppa mer kort till bloggen! För visst blir det mycket roligare att läsa då?

Precis! Så jag läju ta med mej kameran idag.


För hur bra är webcamerans kvalitet? It sucks!

Idag har jag jeans, igen :o men linnet är kort och jag tycker det är fint och det går inte att ha till leggins, och spetslinne till mjukisbyxor? Det kan funka, men inte med just det här linnet..
Jag och linnéa ska bowla efter skolan :) eller det är på skoltid, eftersom det är på elevens val. Undrar vilka som mer har det? Det märker vi iallafall!

Det blir inget östersund istället, kanske har sagt det?

Tänk att jag vaknade i tid idag, jag fick verkligen tvinga mej upp. Jag kan tvinga mej ibland, men det är sällsynt. Men idag klarade jag det! Stencoolt.
Musik på skolan idag, lääääääängtar

Men skola nu
- puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0