fortfarande hos claudia

Och nej, claudia är inte världsbäst på att hålla kameran still ;)

Jag är ju självklart hos henne fortfarande :) och med mej har jag henne, janine och anton. Anton skulle åka hem i natt men så fick han bensinstopp så han fick rulla tillbaka hit och sova här, synd för honom så brer vi tjejer ut oss ordentligt i sängen så hans sovplats vart visst på golvet! ;) haha, vi somnade sent och vaknade tidigt. För tidigt. Har inte sovit klart för fem öre! Men det är bara att hålla sej vaken.

 

Vi tog en mysig promenad till ica och sen ner till vattnet, så var vi där ända tills det började bli lite små kyligt. Har knäppt några bilder, som ni får se när jag laddat över dom till datan hemma, där min usb-sladd är.

Hahaha och nu ska ni se claudia som inte heller har sovit klart, hon har lagt halsduken i ansiktet och försöker sova, lätt när alla andra sitter och snackar och kollar på tvn. Kolla på tv har vi också gjort, brukar ju inte göra det speciellt ofta jag men nu har vi gjort det.

 

Också ska jag meddela att jag har en mobil nu! :')
Papiiss, den ända där halebop funkar. Synd för han att inte han har nån mobil bara ;) hehe,

men nu ska jag vara social med dom andra.

Känner mej dessutom jävlit vacker, tröjan är lite smått lortig efter att jag satt på bryggan och håret har jag inte orkar borsta igenom för det är värsta skatboet idag. Men det är sånt man får leva med ibland, det är ju trots allt söndag. Veckans inte speciellt roliga dag, men det är mysigt att ta det lugnt. Vilket man ska göra på söndagarna.
Hela veckan har man skola och kompisar, på helgerna är det ut och ränna och sova bort och grejer, så då blir det bara en dag kvar att ta det lugnt på - söndag.

Ja men som sagt så ska jag vara lite social :)
pussen, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0