en kväll i timrå

Hej :)

Har nyss kommit in efter en kväll i timrå, roligt faktiskt! Vi var några tjejer som strövade runt lite grann. Det var jag, tanja, amanda, janine, corne och jessica :)
Jag hade kameran med mej men ändå tog jag inga kort! Lite tråkigt då, men det känns lite löjligt att sitta och knäppa kort på alla medans vi liksom sitter och pratar eller så. Undra hur paparazziz måste känna sej? Dom borde känna sej urfåniga, men dom tjänar ju pengar på det så det jämnar väl ut sej. Skulle ni betala för att se en bild här? Haha nä skulle inte tro det jag heller!

Jag klädde på mej ordentligt idag också, min mysiga mjukisdress och massa under. Värsta najs, då fryser man ju inte! :)

Pappa är nere i bastun och jag väntar på att den ska bli ledig, ska bli så mysigt att basta!

Också en sak till, måste skriva Malta i handen. Det är 9 månader tills sommarlovet, men vet inte när malta blir. Men jag måste verkligen få åka! Så nu blir det skärpning, malta here i come :'D det är typ ljuset just nu, hihi, längtar så otroligt mycket! Önskar att tiden gick snabbare så jag får steka där i solen, men därimellan kommer det en kall vinter.. usch, inte så kul inte. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i vinter inte, bara massa kyla och bli mulad och ha mascara fulla ansiktet. Dessutom blir man så blek då, och det gillas ju inte!

Och nu är min stora fundering - ska jag köpa en ny hårförlängning eller ska jag vara korthårig? För min hårförlängnig jag har nu är inte så mycket att skryta med.. ni kan ju hjälpa mej!

Men nu ska jag basta,
pussen

Kommentarer
Postat av: janine

Du kan ju ha hårförlängning men det är också fint uta:P

2009-09-23 @ 13:19:32
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0