friluftsdagen


När dom andra spelade fotboll/brännboll hade vi bullkalas i bastun ;)

Träffade en sexbomb där, föll direkt!

Hahahahahhahah vet ni vad jag garvade eller?! Ellen började bygga en koja, gick väl helt okej, men så skulle hon ställa upp en pinne så tippade ALLT! Hahahhah så himla fuuuuuult :D

Vad hittade vi mer då? Jo, en liten stuga minsann!

Ooh

Då var det dags för det värsta på hela dagen.. orientering..

Ett kort vi inte trodde skulle knäppas så fort haha

Jag HATAR orientering, och det är inte kul att vara ute och gå i skogen ;o

HAHAHAHAHHA

Svinga deyyyy

..vi hittade vår första kontroll efter typ 40 minuter, då vart janine jättepepp och skulle hitta mer. Det vart inte jag och karro.

Det kom en gubbe och fick hjälpa oss haha.. sååå lyckat. Men tack vare han hittade vi tre kontroller på en kvart!

Mm friluftsdagar är ju inte speciellt roliga.

Men nått som var roligt var när ludvig börja sjunga mitt upp i allt på bilen påväg hem, hahaha ja dog :|

 



Han vet inte meningen med texten så misstolka inte haha.. men nu ska jag umgås med karro som är här, hon sitter på min säng och läser FRIDA och här sitter jag. Så sociala! Så ska jag leta reda på min mobil som jag lagt ifrån mej nånstans? Sen blir det dagens höjdpunk - stuvade makaroner till middag :D:D


.. och ikväll blir det teater :)
puss

Kommentarer
Postat av: linnéa kempe

hahaha har du min jacka på dej? :) färesten i want i back :((((

2009-09-29 @ 19:47:42
URL: http://linneaakempe.blogg.se/
Postat av: karolina

HAHAHAHAHA JAG I BAKGRUNDEN PÅ VIDEON ÄR ROLIGAST!!! ojojoj när jag rynkar på näsan :D

2009-09-30 @ 15:13:38
URL: http://amandaakrolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0