bion

Tack för allt sen igår :) jag var väl inte den bästa "värden" eller vad man ska säga, eller jo, jag var en hejjare på att servera när dom andra åt taccos.

Just nu sitter jag och dricker cola, fick ett tio pack (?) av anton och alex, värsta bra! :) dom vet att jag älskar det hihi. Börjar fan ta fel också för det står typ 3 burkar här, nu är ju en full, men dom andra är tomma så blir nästan så jag tar dom istället..

Ni har massa bilder sen festen på tuffft @ bilddagboken, och på min blogg som bara vissa kan gå in på ;) men det är bara att fråga så kanske ni får lösenordet. Okej? :) det är ju lite mer olämpliga bilder på bloggen, eller vem vet? Kanske är det samma.

 



Filmen jag och karro såg var iallafall bra, eller ja, sådär. Haha känner mej astaskig som satt och skrattade.. men jag har ju min humor medans andra kanske har medlidande! Neej, jag skojar. Kanske, eller kanske inte. Haha det får ni inte veeetaaa! :)

Undra vad som händer imorgon då? Det undrar jag. Vill göra nått kul! Kanske jag kan höra av mej till nån. Eller äh, det är morgon dagens problem, vad som händer då, det ska jag inte tänka på idag.

Ta dagen som den kommer för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0