vad har jag köpt idag då?

Hejhej, nu är jag faktiskt inte så trött och det känns konsigt! Den här tiden har jag sovit den senaste veckan, ja till och med när det har varit helger och lov och sånt där! Jag for till stan trots allt, gick med ponthus hellen nora och vikky var det väl hon hette? Aja, köpte iallafall hårfärg, eller blekning då. Slingning of course för det bleker mycket mer, och bättre ;) så köpte jag hårinpackning. Det är alltid bra. Sen for jag till timrå med ponthus, hoppade av bussen så kom mamma och hämtade oss, stack ut med janine och terese efter nå timmar men så skulle ponthus hem så jag följde han en bit och sen gick jag in hit och åt en banan :)

Jag måste sova nu iallafall, känns ju lite väl jobbigt att borsta tänderna och tvätta bort sminket men men..
godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0