träna?

Godkväll ;>

Nu har
jag kommit hem ponthus, eller snarare ett träningspass! Misstolka inte vi var ute och gick också skulle vi springa hahah.. det är liksom inte nått för mej. Min kondiotion är verkligen pinsam, och då skojar jag inte. Pinsam pinsam P I N S A M! Jaja antingen så får man leva med det eller så gör man nånting åt saken, jag hade bestämt att leva med det men ponthus tror han kan få mej att göra nått åt saken. Dvs gym.. oops! Äh, få väl se hur det blir med det!

 

Imorgon blir det iallafall stan med den här tösen,

 

Hellen! :) får väl se vad som händer annars då, har väl inte planerat upp så ordentligt. Ska nog gå och sova nu, är riktigt trött så tog jag en alvedon också så jag skulle slippa huvudverken och jag blir lite sömnig av dom så det blir nog bums i säng nu, skönt de.

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0