popcorn duger väl det med

Jag har visst internet, hehe.. det dog bara förut för linus trixade med sladdarna men sen fixade han så jag skulle få det också så han slapp mitt gnäll. Hm, smart tänkt! Eftersom dom sitter och äter massa godis och dricker hur mycket läsk som helst (det sista gör mej verkligen avundsjuk) så har jag poppat popcorn. Inte lika gott, men jodå. Var inte sugen på det bara, efter att ha kollat på praktikant filmerna vart jag bara sugen på chokladen ÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLLLF satt och åt. Men vem bryr sej om jerry när den äkta praktikanten verkar va bubbas? Haha!

 

MÅSTE sova, imorgon ska jag vara med linnéa, puss gonattt


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; hahahha, du förstår att lilla diskmaskinen är Amanda xD

2009-10-29 @ 10:26:29
URL: http://jessicaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0