mysigt

Jag åkte aldrig till teatern, kände att jag inte orkade med det idag. Huvudet är ju inte i rätt kurs om man säger så, och mamma verkar ha gömt alvedonerna riktigt bra. Hon säger att hon köpt hem men vart har hon lagt dom då? :o och hon är på föräldramöte så har inte riktigt vågat ringt.

Så ja.. vad har jag gjort ikväll då? Jo minsann, jag tog det riktigt lugnt och gick och bastade och sådär :) haft det skönt serru, och varmt! Men det är väl lite det som är grejen? Nu äter jag special k redberries, yummi. Det är väl för gott det! Speciellt bären ;> det är ju lite det som är grejen när man köper RED BERRIES om ni fattar? Hajjar ni? Hänger ni med? Va va va va? :o:o

Önskar att jag kunde göra som förra veckan och ta en riktig sovmorgon på onsdagen.. men dom läju inte gå på det två veckor i rad. Dom läju aldrig gå på det nå mer. Tänkte på det när jag bestämde mej också, att nu kommer min chans förstöras och jag kommer inte kunna göra om det men det vart värt det tyckte jag ;) men äh. Skitsamma. Önskar bara att jag hade sovmorgon 3 dagar i rad och inte bara två. Och till tio och inte nio....... suck

Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0