morgonfrilla

Mitt hår ser ut som jag vet inte vad :o måste verkligen ta en dusch! Också vet jag vad som står högst på min köplista, hårinpackning och blekning. Nu ska utväxten bort, det var på tiden! Jag verkar ju inte klara av det där med slingning så ska se om jag ber janine slinga eller om jag bleker hela utväxten. Eller jag kommer inte klara av nått av det eftersom mörka håret är i så många olika längder! Vi får se hur det går. Lättast vore att bara färga allt mörkt men njae.. inte än. Nån gång ska jag, men inte än.

 

Ska väl plocka undan fikat, såklart är det special k red berries ;) och mjölk då. Sen ska jag in i duschen, blåsa håret, platta håret, sminka mej, klä på mej, höra av mej till hellen, åka till stan. Efter det vet man aldrig vad som händer. Nä men, vi få väl se om vi drar till timrå eller om vi stannar kvar.

 

Jaja, duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0