månadspäääng

Snart har jag över tusen kronor iih! Först och främst ska jag sälja hårförlängningen och clipsen för 500, så ska jag få 700 i måndadspeng. Hörde ni det? MÅNADSPENG! Jag har inte fått det på över ett halvår :o känns jävlit bra att få lite cash :)

 

Just nu sitter jag med en tänkande linnéa i grupprummet på tekniken, vi får jobba med vad vi vill för vi har vikarie. Jag valde månadsboken, fast jag har liksom läst ut den så jag har inte så mycket att göra. Då satt jag mej här. Snart är det mat, det är bra för jag håller på att hungra ihjäl! Synd bara att det är soppa för det är ju inte så mättande men man får mjukmackor till och det är ett stort pluss :D

 

hihi puss

BTW SÅ BLIR DET LOV IMORGON :DDDDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0