lite nytt



Iiih jag fick en ny jacka idag! Det var på tiden! :) den är jätteskön och jätteröd, så jag är asnöjd! Köpte ett par beiga uggs också, men ska åka och byta mot ett par svarta. Vet inte varför, tror bara det skulle se bättre ut för mej ;> det blir så mycket med en jacka som lyser och sen ett par skor som också lyser, liksom!

Så fick jag ett par strumpbyxor, och sen åkte jag och pappa iväg och köpte en säng! :) den är 105 cm på bredden, så nu kan jag fläska ut mej ännu mer (y) på tal om fläsk så har jag gått upp 1 och ett halv kilo så nu ta jag det lugnt med ätningen.. ångest!!!

Men nu ska jag tacka mor & far,
puss :)

Kommentarer
Postat av: karolina

hohohoh NY SÄNG!!! du vet ju vem som kommer vilja sova hos dig nu! :D

2009-10-07 @ 22:08:21
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/
Postat av: claudia:)

du ser längre ut på bilden :Pkonstigt

2009-10-09 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0