Girls just wanna have fun!

H3h3 den sitter jag och lyssnar på nu dårå! :)

Ikväll är det teater, blir hämtad om sisådär en halvtimme. Hade tänkt att göra en sak innan men nu skiter jag i det, kommer nog inte hinna. Eller jo om jag sticker nu så?

Jag är så trött ja, skulle behöva linnéa här nu så hon slå till mej i huvet som hon gjorde på matten när jag låg och halvsov hahah.. då vart det fart på mej iallafall!

Jag ska få ordning på sovtiderna och sånt så jag blir mycket piggare, jag ska sluta gå runt som en zombie för det är seriöst det jag gör. Det är bara en enda sak som gör mej riktigt pigg, eller nä två då. Och vad säger jag inte hähä. Men snart är det ju ändring på det :D

Men ska nog kila ut innan dom kommer nu,
vi hörs efter teatern som jagh ar
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0