hejdf

Idag var det fisk till middag.. ingen liten fena ska sätta sin.. fena, i min mun. Aaaaaldrig, kokade mej makaroner. Inte bara godare än fisk utan även det goaste man kan äta :):)

Nu är linus, pappa och lukas på hockey. Mamma och ludvig vet jag inte vad dom gör, jag är här iallafall. Snart ska jag vara med ponthus, vet inte om han ska hit eller jag dit. De märker vi.

Jag får typ damp på mitt hår för det är så kort och slitet.. klart jag får skylla mej själv men det är inte kul :( alltså varför klipper man av håret ens? Jag hade ju långt när jag var i trean/fyran/femman och sen kapade jag det. Sååååå onödigt!! Sen när jag började få långt hår i sjuan igen så klippte jag av allt till axlarna innan skolan. Fast haha okej det var förståeligt för det var fruktansvärt slitet. Och jag skojar inte!

.. nu sitter jag på picnik och försöker kolla hur jag skulle sett ut som brunett men det går ju inte att kolla för håret är för ljust så det blir bara nån brun fläck på vissa ställen..

Suckk.

puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0