busiga


Bowling skor är väl lite charmiga ändå va? Speciellt när dom är i storlek 34, hihih!

Sitter hemma hos mej med linnéa och tjuväter kakor innan maten, hahah hade värsta planen så smög vi ner till frysen och gömde dom i tröjan sen låste vi in oss här på mitt rum. Och nu äts dom, asgott:) är så himla hungrig och maten läju inte vara klar på åååååår..

 

Sen så funderade jag på att trippla håret ikväll men min trippeltång är ju hos ellen. Hade vägarna förbi men då svarade hon inte när jag ringde! Så då hoppas jag att hon är snäll och svänger förbi med den här, det skulle ju uppskattas liksom ;) annars får jag gå med plattat, skulle ju vara kul med lite omväxling också.

 

Nu ska jag äta vidare, hihi

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0