aaaaa hej

Hejhallååå :)

Är med ponthus nuja, men han sitter och äter och jag sitter typ och kollar på höhö. Ska snart till skb för jag ska va med linnéa juuuuuu :) vet inte va vi hittar på, antingen stannar vi där eller så drar vi väl nån annanstanns.

Idag fick jag sluta tidigare wohoooo, för det va ingen bowling och då skulle jag ha engelska istället men då tyckte anna att jag vart så duktig så det behövdes inte ;) asnajs!

Sen ha de väl inte hänt så mycket annat va jag minns, tro jag börjar bli senil för då undersökningen elle va det nu var så skulle man tänka på förra veckan hela jävla tiden och jag kom inte ihåg nånting :o så jag fick tänka på vad jag gjorde dagen innan och hur jag kände då osv. Också jaaaaa

Nu har ponthus ätit upp så hejdå:)))))))

ps. Ponthus är bäst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0