yes i'm on tha gård

Är kvar på gården än, jag följde ponthus till bussen och det regnar och är jätteblåsigt så nu är jag kall och blöt som jag vet inte vad! Hungrig är jag också, känns som att det luktar hemgång. Men jag orkar inte gå till busshållplatsen igen så ska nog ringa mamma och kolla om hon kan hämta mej. Också ha jag sovmorgon imorn, najs de! Sen ska jag ju äntligen åka till shanti och få byta piercing :D:D något efterlängtat! :o ponthus blir min följeslagare hihi :) hellen undrade om jag ville komma till henne och va me några på fredag, få se om jag palla ta bussen men aja. Det märker vi! Sen lördag ska jag va me ponthus för då ha vi två månader :) vi ska ha skräckfilms maraton, shit asså. Soffan läju va blöt sen för jag kommer pissa på mej! Söndag vet jag inte, så nu vet ni vad jag har för mej framöver ;)

Jaja. Jag skriver väl bara för jag inte ha nått bättre för mej, alla är så dryga och ba lägger ut en bild i taget på bdb och då kollar inte jag ska jag säga er, haha.

A men ha en trevlig kväll då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0