what them girls want

Kolla min sööta tröja som jag fått av janine, ser ut som att jag har en kjol över tröjan men jag har i själva verket en tröja över en tröja, eftersom det är en kort modell ;)

 

Karro sov ju här igår, och saken vi skulle göra va att gå och lägga oss hehe.. vi gick liksom och borstade tänderna och gjorde oss i ordning runt nio när man har sovmorgon dagen efter, sjukt? Men vi låg och pratade hur länge som helst, de är ju non stop på karro när hon väl öppnat munnen när de är kvällstid hahah :D också skrämde jag upp na så hon ville ha inner platsen, men nejnej, den få hon nästa gång :)

 

Hade so provet på skolan idag, gick väl hyffsat. Bättre än förra gången men det är ju inte så svårt, då gick det as dåligt. Stack till ponthus sen efter skolan, nu skulle han åka och köpa nått spel så jag fick skjuts hem. Skulle väl höra av hellen ikväll också, men vi får se hur de bli av de. Man kan ju hoppas!

Så har jag ätit fettigt så jag har ont i magen ..
mm

heeeeej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0