vill ba klargöra en sak

Jag tycker de är lite roligt och tar de som en komplimang när det är anonyma som skriver massa skit till en hahah, för liksom kolla här. Dom ska oftast förklara hur dålig man är eller hur förjävlig man ser ut, men om dom nu tycker de så förstår jag inte varför dom ska ödsla tid på att kolla på min blogg & bilddagbok. Blir ni irriterade för jag inte ta åt er av de ni skriver och inte gör nått åt saken? Eh, avundsjuka? Sen att dom inte vågar visa namn är ba löjligt, är ni rädd för mej elle nått? Det är det enda störande. Och en annan rolig sak är att kolla ip:adresser, vissa har kommenterat nån gång med sitt namn och sen kan jag kolla va en anonym har skrivit, det händer då & då att det är samma ip:adress och då är man ju ganska busted när ni trodde ni kunde va smarta och jag inte skulle fatta vem ni va. Men tyvärr, jag är smartare än er!

pussssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: CARLSSON*

ah just de, se upp för kloka linda (;

2009-11-16 @ 19:00:10
URL: http://mathildacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0