trött

Försökte hitta en sladd så jag kunde ladda över bilder från mobilen men hittade den inte, synd! Får leta lite bättre imorn när jag inte är så otroligt trött :o
Min fredagskväll har spenderat i skb på gården, kom dit kanske halv fem och då satt jag med gårdsledaren och nån liten kille i en timme och spela kort haha, sen kom kewin och höll mej sällskap, snällt! Efter ett tag kom linnéa också så då strutta jag runt med henne på lite ärenden också ;> så kom ponthus tillbaka sen också, det vart lite trubbel för vissa så vi stod väl och kolla på typ, hehe. Så tog vi bussen hem till timrå typ halv elva, så gick vi till mej, han stack typ nyss hem.

Så har jag rivit ner affisherna på min vägg, ÅNGRAR DET STORT! Det är jättetomt där nu! :( ska väl försöka ordna det på nått annat sätt.. men det var inga roliga som va på väggen, inge som jag var speciellt förtjusta i nu så jag tyckte att dom kunde lika gärna åka ner. And so they did.
Jag hittade en bild på datan häromdan också, söt va? ;)
haha godnatt!
& LINNÉA DU RINGER MEJ IMORN DU!

Kommentarer
Postat av: linnéa

ja skulle kunna ringt om ja inte tappade min mobil igår satt den gick sönder, kom ihåg att ja inte hör dej om du skulle ringa till mej, kan bara smsa nu :'/

2009-11-21 @ 13:11:38
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0