ponthus <3

Å herregud.



hallååå, kollade ner lite på julskyltningen förut, det är väl inge vidare de. Jag köpte inga lussebullar, det ångrar jag nu! Skulle va riktigt gott att äta nu, mmm.. jag älskar dom! Speciellt hemgjorda utan russin. Russin är riktigt vidrigt de! Vi städade ponthus rum idag hähä, sen åt vi pizza :D gott, fast de vart ju lite trassel med de haha. Men det löste sej. Och imorn måste jag ta med mej engelska hem, suck.. häftet ska va klart på tisdag, ha kommit en bit men är inte klar med allt så måste väl lägga på ett kol.


Dessutom ska vi till timrå gymnasium imorn.. jippi? Nääe, men börjar tjugo i nio och det är ju ett plus. Fast jag är ändå rätt nyfiken på va teater linjen ha å erbjuda :D


ja men nu ska jag gå och ta mej nått å äta,
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0