paradisbadet!

Imorse väckte claudia och janine mej kvart i åtta och sa att jag måste dra på mej nått snabbt för vi skulle med janines mamma till ett kalas och hjälpa till att bära stolar tills det började, hade inte planerat att kliva upp förens claudia stressade på mej och sa att jag måste, så jag klev upp och pissa, han varken borsta tänderna eller nånting innan jag satt i bilen. Jag tyckte att det var nå lurt på gång, och det var det också! Satt och stirrade på claudia hela bilresan och hon ba flina, så stannar carina på busshållplatsen och säger att vi ska ta bussen till kalaset. Ha-ha säger jag bara, janine avslöjade ju ganska snabbt att det var nått skumt på gång när hon säger att det skulle gå en abonnerad buss efter vi hjälp tjejen med stolarna. Så jag ba "okej va är det här, vart ska vi?" det visade sej att vi skulle till paradisbadet :D:D det var överraskningen för jag hade fyllt år :) dom har bjutt på allt! Godis, mat, inträde, bussbiljett. Snacka om att det känns dumt :o jag liksom gör dom pank!

Vi badade väl inte så värsta länge, lite mer än tre timmar bara. Sen stack vi ut på "stan" eller vad det var och kollade runt, tänkte ta en buss som skulle gått halv fem men den gick tydligen halv fyra så den missade vi. Nästa gick inte förens sex så vi gick och åt pizza innan ;) värsa feta pizzan, asgod var den! Nu är jag alldeles slut och saknar ponthus så himla mycket, har inte sett skymten av han sen i torsdags :o och karro hon är ju i stockholm hon, hoppas hon har det kul :)

På busshållplatsen, claudia är bra på att hålla kameran still som ni ser ;)

På bussen, somade ganska snabbt jag, haha


Sen fick vi ju vänta på bussen, för vi skulle faktiskt hem också


Hahahah janine låg och sov och jag, jag tränade ja :D Fast det ser ut som jag typ flyger..?


Janine sover, jag stretchar, claudia funderar över va det är för kompisar hon har haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0