nyåååår, peppa!

HEEeeejjjjjjjj

Nyduschad är
jag, ska ta bort nagelacket & måla nytt.
Från svart till knallrosa blir det ;)

Jag räknade ut att det va 44 dagar kvar till nyårsafton :o shit asså!
Det betyder dessutom att det är 37 dagar kvar tills jul, shit?
På nyår ska jag försöka fixa så jag kan va med linnéa,
vi har ju våra planer hehe, blir asnajs om dom går igenom :D

Och menyn idag är fisk & potatis.. för dom andra iallafall.
Jag ska inte äta nå äckelmat, nejnejnejnejtack!

Så ska väl gö mej nå makaroner eller nått?
Sen kommer mamma hem med cola & choklad för jag va så duktig förut =D
sprutan ni vet ;) gör inte så ont nu förresten, inte illa de.

Aja, teater ikväll iallafall! Länge sen man va där, eller ja typ 2 gånger sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha duktig du är som kan räkna till 44 linda ;)

2009-11-18 @ 08:06:50
URL: http://heylindbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0