no piercing

Typ världens största besvikelse.
Jag åker till shanti då, för att byta piercing. Va är de han säger? Jo, jag sträcker ut tungan och han säger "nej men den där ha inte läkt klart, de är fortfarande svullet i den, kom tillbaks när tungan är platt". Det kommer ta typ 1 till 2 veckor. Skjut mej vare första jag sa.
Jaa så tog jag och ponthus bussen tillbaka till timrå igen då, stack till han och åt och sådär, så ha jag varit där hela dan och kvällen, tills karros mamma kom och hämta mej för karro ska sova hos mej, nu sitter hon här bredvid mej :) och stoppar en penna i näsan.. hmm?
Jaja vi ska se på mammas pojkar, de är penn näs petarns idé kan jag lova ;)
hehe, hejdå =D
.......karro hälsar att hon är bäst in the wide world, yeah talk to me jaoooo



yeahhhhhhh

Kommentarer
Postat av: karolina

.......karro hälsar att hon är bäst in the wide world, yeah talk to me jaoooo



HAHAHA där dog ju jag! :D

älskipälski



2009-11-27 @ 14:45:31
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0