misslyckad kock

Jag gjorde chokladbollssmet ändå, fast efter eget huvud. Jag hittade inget recept så jag slängde ihop margarin (mycket), socker (ännu mer), kakao (inte så mycket), havregryn (för lite!) och ett ägg. Till en början var det gott, visst det smakade typ bara smör och socker men ändå! Mamma och ludvig kunde knappt äta det för det var så fettigt, efter ett tag märkte jag också det. Så nu står byttan på bänken och kommer då inte bli uppäten!

"Smeten" såg väl ut typ såhär:

Det bruna är kakaon, det vita som är överallt är socker, dom där streck fläckarna är havregryn och några smörknölar.

Jag ska bli bagare när jag blir stor, nån som vill komma och köpa mina mästerverk? :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0