ja jag har tråkigt

Ditt namn? linda henriksson
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 158,5 .. suck
Spelar du något instrument? nejdu
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan
Vart befinner du dig just nu? vardagsrummet, hemma
Biter du på naglarna? nej, jag får inte ha min fingrar i munnen nu ;>
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? rooosa!
Har du några husdjur? yep, en hund en orm & akvariefiskar
Är du singel? nej :)
Vem är snyggast? ponthus
Vem vet mest om dig?  karro
Vad vill du ha just nu? en mindre stav i tungan
Ditt mål i livet? flytta från norrland!
Rädd för? ganska mycket
McDonalds eller Burgerking? hm. donken
Sjunger du? om jag känner fört
Vad har du för skostorlek? 35
Vill du gifta dig? nja, tveksamt
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland

Din hårfärg? blond
Skor du hade på dig idag? har inte haft på mej nå skor
Vad sover du i? min säng
Kläder du har på dig? min mjukisdress
Favoritårstid? sommar!
Favoritmat och dryck? makaroner & coca cola :)
Hur svarar du i telefonen hemma? hallå
Hur svarar du i mobilen? hallå
Sov du ensam inatt? yes
Vad gjorde du kl 08 imorse? soov
Vad var det senaste någon sa till dig? ha inte hört nån annans röst än min på hela dan :|
Druckit idag? mjölk, vatten
Vad är det för väder hos dig nu? vet inte, det ser rått ut

Godaste glassmaken? ben & jerry cookie dough
Drömmer du mardrömmar? ibland
Favoritklädsel? leggins och nån t-shirt
Favoritgodis? vet inte, beror på vad jag är sugen på
Hur många kuddar sover du med? två
Längtar du mest efter just nu? sällskap!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? naturgodis, fattar inte varför för det finns inget sånt här hemma :o
Saknar du någon just nu?
jag saknar ponthus hur mycket som helst
snus eller cigaretter?
får väl bli cigg
Vill du ha barn? ja!
Längtar du till din nästa födelsedag? klart
Är du blyg? ibland är jag det
Tycker du att du har fin dialekt? HAHAH nej!
Tycker du om fester? nja, mer förut
Tycker folk du är snygg? hur ska jag veta?
Har du använt någon hårprodukt idag? schampoo & balsam..?
Vad har du för planer till helgen? eftersom jag inte kunde va med sandra den här helgen så skulle vi kanske ses till helgen istället :) annars vet jag inte
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
 18 iallafall
En bra film? vet inte
Vem får en kram? dom som e snäll =)
Vem får en puss? ponthusss
Sprit, cider, vin eller öl? va som helst men inte öl
Hund, råtta eller katt? kissemjau
Tycker du om din pappa? aa


Kommentarer
Postat av: emma helsing

du är 2 cm längre än mig ;o

2009-11-09 @ 17:11:24
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0