ja ha så tråååkiiiiigt

Gud va tråkigt jag tror jag avlider.................

Nu kom dom andra hem efter 6-7 timmar, välkomna?
Har ju suttit och kollat på mördarprogram och ghosewhisperer, tack för ni låter mej va ensam och rädd hur länge som helst :'(( har kolla så dörren vare låst minst 5 gånger, den va de alla gånger.

Snart är de dags att köpa julklappar dessutom, jag & karro skulle ta en runda och köpa tillsammans. Ha räkna ut att jag ska köpa typ 11 eller om de va 12 julklappar, till 12 olika personer alltså. Tänk om jag inte ha råd? Gud va taskigt, nu måste jag göra en lista på vilka jag kan lämna utanför om inte pengarna räcker!

Funderar på att köpa nått till mej själv och sen slå in de nu och inte öppna de förns till jul, jag läju ha glömt bort iallafall hur de ser ut på den tiden hahha. Guldfisk minnet alltså.

Ska väl kolla vidare på gossip girl som är hur tråkigt som helst.. men va ska man göra?

puss

Kommentarer
Postat av: emma helsing

då är vi två vill jag lova, har så grymt tråkigt! hatar söndagar:o

2009-11-15 @ 20:58:19
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0