hos linnéa

Shit vilken panik jag hade när jag skulle till bussen, trodde stenhårt på att jag skulle missa den. Så när jag är vid lidl ser jag en buss åka ut på motorvägen jag ba "VAFAAAN!!!!!!" så kollar jag närmre så stod det Beställning på den, hehe.. sen när jag är vid OK kommer det en buss också och jag ba springer, kollar jag närmre en gång till står det Laggarberg på den. Suck? Vågade inte ta ett steg från busshållplatsen för jag trodde jag skulle missa bussen.

Åkte till navet och bytte buss, visste ju inte om jag var på rätt eller inte hahah men det hade jag. Så kom jag hit och då skulle linnéa bjuda på glass så det var bara att tacka och ta emot! Inte för att jag ville säga nej precis hehe, asgott. Lite fet känner jag mej bara för jag åt choklad på bussen, hmm.

Vet inte vad vi ska hitta på, eller jo linnéa ska på dans fem så jag ska väl sitta utanför och vänta på att hon dansat klart :)

Gooodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0