hmm

Hihih jag är hemma ja, slutade lite tidigare än er andra ;) så går det! Mormor är här så jag håller tungan i mun, hon vet ingenting och hon är lyckligt ovetande. Hon hatar piercingar och tycker bara att dom förstör, så nu håller vi tyst okej? :)

 

Har käkat makaroner ofcoourse, asgott! Gympan var väl lite väl lätt idag, var i aulan med linnéa för vi skulle träna till dans. Eller ja, linnéa dansade och jag stretchade och var dj, haha.

Också kan jag säga att alla som vill ha vinter är galen, sällan man vill gå runt och bli blöt om fötterna och frysa hela tiden? :o dessutom kan man inte sminka sej eller nånting för man blir mulad, huhu.. JAG VILL HA SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0