hejhejhehjjehehejej

Hallå nästa vecka ska man vaccinera sej mot svinis!! Som att jag vågar? Neej! Man kan ju fan börja gå baklänges och få feber och allt sånt där hemskt av de :o jag är verkligen svinrädd för svinissprutan och jag skojar inte, får ångest så fort jag kommer och tänka på den! AAAAAH jag vågar inte det gör redan ont i min stackars arm!

 

Till vintern ska jag åka bräda. Bara för att byta samtalsämne och tankeämne. Jag och claudia ska åka i backen, det hade hon bestämt i höstas men nu ha hon inte påminnt mej på ett tag så jag får väl ta och påminna henne om att vi ska åka i backen till vintern!

 

Jajaja imorn blir det nog kempe! Asnajs,

pusssssss

Jag säger gonatt för jag tro inte jag kommer skriva nå mer


Kommentarer
Postat av: emma

jag har tagit vaccinet, inte har det hänt något =) så oroa dig inte, det gör bara ont i armen i två dagar, sen kan man få huvudvärk och må illa, sen är det inge mer, :)

2009-11-13 @ 23:11:20
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0