hahah

Snackar med linnéa nu, en person är så skrattretande så det finns inte, blåst jävel asså! Hahahah shit asså..

Jaja, kom typ nyss hem också, åt nå konstig mat där. Typ kött med plommon i? Ingen höjdare precis, sen har jag slutat äta glass och godis och sånt så det vart ingen efterrätt heller. Är jag inte duktig? ;) jag och janine ska börja träna dessutom :| haha jag ska erkänna att hon fick ta till av sin lilla övertalningsförmåga, men iallafall en gång i veckan ska vi göra nått ansträngande. Bara det att jag tycker typ allt är ansträngande? Nerå men, jag har faktiskt fått bättre kondition för jag har lagt av med vissa saker och då är det väl bara att fortsätta att kämpa på med konditionen, skulle ju kännas bra att ha bättre kondis än lukas hähä.. och ja det är alltid maktkamp mellan oss haha!

Nu väntar jag på att ponthus ska komma hit :) har nyss städat rummet också, ska bädda sängen kanske? Äh få se va jag gör och inte gör.

adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0