gröt

Nu är jag hemma och smsar med claudia som har dragit ut en tand, aj! :o det måste göra jätteont! Tänk om jag också kommer få göra det nån dag? Jag läju, för jag har ju inte precis vackra tänder :o eller så kanske jag får tandställning till och med, räls! Då ska jag ha varannan rosa och varannan diamant pärla, hahah :D

Det var gympa idag, vollyboll. Inte kul säger jag, inte kul. Jag har jätteont i armarna och i handlederna för bollen är så hård! Det slutade med att jag vart bänkad för jag klantade till det så mycket haha, jag sköt ju åt helt fel håll för jag inte klarade av det, när vi höll på vinna och bollen kom mot mej började jag nysa så jag missade den och massa. Sen när jag hade varit bänkad ett tag och skulle börja spela igen så ville inte jag det, då behövde inte jag det :) eller det kanske jag behövde men envis som en åsna va jag.

Jag tror jag och janine ska träna ikväll :o ojoj!

Men nu är det gröt tajm, medans dom andra i familjen ska äta fisk muahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0