gokväll

Nu har jag suttit och deppat för de är regnigt och snart vinter, men jag tänker inte deppa och ha tråkigt för de inte!

Jag har faktiskt suttit och knåpat ihop lite saker man kan göra då!
Inte för jag tror de blir speciellt mycket bio, pulka, snögubbar, snöbollskrig, bio och teve spel för min del.. men aa bada de ska jag iallafall göra :D och nästan då, men jag och linnéa ha iallafall bestämt att vi ska göra en snögubbe så jo kanske de! :)
Vi har ätit asgott, vitlöksbröd! AAAAASGOOOTTT! Sen kycklingen är väl helt okej, men så börjar dom snacka om hur stor kycklingen måste ha varit för filén va så stor. Okej tack för att jag tappade matlusten där då, jag vill inte tänka på VAD det är jag äter ;o uscha!
Nu ska jag gå och va social med morföräldrarna mina ;) hahah
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0