bilder från skolinloggningen


Hejhallå, värsta läskig för jag vet inte hur jag ser ut har inte kollat mej i spegeln sen imorse! Hahah okej det där lät väldigt fjortis men ändå.. jag sitter helt ensam i ett grupprum nu, men alex och benny sitter i det brevid och dom tjuter till lite då och då, och öppnar jag fönstret kan jag se dom och prata med dom så helt ensam är jag inte :) visste ni att alex ska jobba som strippa på min nattklubb? Om ett antal år då, men det kommer bli en riktig succé.

Hmm jag har ju inte lagt in nån bild på ett tag, ska jag lägga in alla bilder jag har på skoldatan kanske? :D alltså på min inloggning :)


Hahahahha den här sparade jag nog för karro är så sexig på den ;);)


Lite stadskåt?


Sommarflickor :)


HAHAHAHA den här bilden är så rolig, jag står helt omedvetet som en anka!!


Läju ha gjort nått repotage om anorexia nån gång i tiden


Det här är anton sidén när han posar i sina gråa kalsonger, som ni ser


Hahah och den här bilden har karro döpt till "asså något sminkad frånkarro", håller med man ser nästan inte mina läppar för jag tyckte väl det var snyggt med fondation på läpparna


Hmm juste. Skämmit, men jag hade riktigt kul ändå

Från elinas fest när vi stack ner till donken och fick varsin hund i happy mealet haha ;)

Är det inte gamla poppisbilden? ;>

Känner att det blir mycket ellen :o haha :)

När jag skulle visa vad jag inte var sugen på, snart kommer det en massa bilder som jag Var sugen på..

En söt bild från maddes kalas :)

Antar att det var aneroxia grejen de här med

Joanna :')

Haha sötan!


Gammbilden på mej & karro :o fast vi ser typ likadan ut nu tycker jag, hehe


Bäääbis :) gissa vem som är vem av mej och karro? :D

Ouff

Nämen!

Gillade fortfarande att sminka läpparna.. aaaaaaaaaaaaajsa :)

Skulle väl ha vart till sex i media

Det här va jag sugen på!!

Sex i media

Hur gott skulle inte det här va nu då!?

Här kom jag också

An

Det var jag sugen på! ;)

Jag orkar inte skriva det där långa och svårstavade ordet igen

Mmm

Haha det är ett hotellrum! Mysigt va? (a)

???

Heeeeeeeeeeeejdåååååååååååååå


Kommentarer
Postat av: karolina

karro döpt till "asså något sminkad frånkarro",



HAHAHAHA JAG DÖÖÖR!!! ofta jag har skrviit de? :O minnas jag inte, det där är nåt du har hittat på ju :D

2009-11-10 @ 18:13:37
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0