asnervös

HORBLOGG.SE

Hade skrivit
aslångt så fuckar de upp sej, aa men va ska man göra då? JO BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN!

JAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det vart ingen vidare roundtrip skrev jag, åkte till villan det sög, stack till navet och träffa folk bland annat älsklings hellen som man inte sett på ett bra tag, sötan hade skaffa plåster på hakan hahaha, tog bussen till skb och vart där tills det typ stängde för det var för stökigt. Tog bussen till navet, parre vart avslängd redan efter halva resan. Sur chaffis säger jag bara! Jaja, stack till linnéa åt en bulle sen hämtade pappa mej.

Om precis 10 timmar ska jag ta spruta dessutom, är så nervös så jag kommer spy.. dessutom kommer jag böla för första gången på länge imorn känner jag, också kommer jag skaka, va stel och bli pissnödig hela tiden. Så blir jag när jag är nervös. Fast varken emma, lukas eller ludvig vart ju sjuk såå.. men de vart ida och filip!! Så det finns risker! :o jag är så N E R V Ö S!!!!!!!!!!111oneoneone


Jajajjajajaj men kommer aldrig kunna somna i natt heller kulkul..
äckliga svin...

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0