åh töööfff



Halllååå ,

ska gå
och borsta tänderna, skölja munnen och tvätta av sminket när som helst men jag kan ju skriva lite till för jag vet att jag är askass på det i mellan åt. Idag beror det på att jag har varit med ponthus heeela dan, då sätter jag mej inte så ofta och skriver precis! Vi har bråkat med lukas och janke, speciellt lukas den snorugen. Sjukt störande kan han va som jag säkert sagt ett antal gånger och han blir ju så till sej när jag ta hem kompisar & sånt så han blir allmänt PINSAM. Nu har jag sagt åt han på skärpen att bete sej för stackarn skämmer ju bara ut sej själv.. det är bara för sitt eget bästa att han tar åt sej ;)

Imorn är det so första timmen, gud vad tråkigt.. hatar so! Det finns inget värre än att sitta och forska om nått som hänt för asmånga år sen, 100 år tillbaka är nog mycket varför lägga på en massa nollor? Riktigt taskigt om du frågar mej! Neej, nutid ska det vara. Leave the past in the past jag vill inte läsa om nån hitler eller gustav och va dom nu heter. Också tror jag att jag har slöjd imorn.. suck, måste hitta på nånting att göra. Hahah tror jag ska göra en adventsljustake! Det är väl ganska lätt fixat och dessutom är det inte så långt kvar till advent va? :o det är väl i slutet av november? Shit asså!

Ja men vi hörs väl imorn dårårååråråråå :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0