veeeeeem är legend nuva?

Hallojsan, vet ni vart jag är?
På ib.
Jag och Ellen sitter här helt ensam haha, vi har köpt coca cola. 2 för 36 på OK! Kanon bra, men Ellen har typ lekt med sin och hällt ut hela colan, det skulle jag aldrig göra, då häller man ju liksom ut pengarna? ;o a också har jag spytt typ 3 gånger också, myyyysigt. Jag kommer spy om jag dricker mer. Det är helt fullt i min mage! Just nu känner jag att jag är väldigt pissnödig också, också måste jag antingen skita eller spy. Har ju ätit chips idag och min mage mår inte så kanon bra av de.. undra hur länge vi ska sitta här då? Det är en fråga utan svar. Hoho, än så länge iallafall.
adjöööööö!

Kommentarer
Postat av: bällen från fjällen :D

haha, gå och kissa jag följer med ;Dhhahahha

2009-05-09 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0