karolina

tjenispenisss
Jag har varit med Karro hela helgen, ända sen fredags kväll tills söndags kväll. Karro är bäst! Vi är så lika och olika varandra så man vet inte riktigt, man kan väl säga att vi är som ett gammalt gift par som vet exakt hur man retar upp den andra ;) haha.
I fredags så sov jag hos henne, det var ju då vi åkte epa & sådär. Igår på lördagen gick vi på stan, hittade en as fin bikini! Den ska bli min. Sen tog vi bussen till Timrå och blev hämtade av Karros mamma där, också hade vi köpt godis ofc! Fatta nervis jag var när Karro sa att Mathilda var allergisk mot nötter och jag satt och proppade i mej nötter?! Men det gick bra, inga dödsfall på vägen hem iallafall! Vi var ute och promenixa typ hela kvällen, Karro och jag. Sen idag så har vi varit dagens hjältar! Ska jag berätta? Ja, klart jag ska..

Vi var på väg från våran promenad, hade varit nere i Timrå och köpt lite grejer, så ser vi en tant som går mitt i vägen! Vi går ikapp henne och säger att hon inte kan gå där, hon måste gå på trottoaren för annars ser inte bilarna henne. Hon var på väg till Kovland hon, men vi sa åt henne att gå hem. När hon hade börjat gå vart vi oroliga för hon hade inte så lätt att andas sa hon, så vi gick ikapp och följde henne till dörren hos henne. Det tog 1 och en halv timme.. det skulle tagit 20 minuter om jag och Karro gick själv, haha. När vi väl är hos henne, har hon ingen portnyckel och ingen hemnyckel?! Så när vi till slut fixat så nån kunde öppna portdörren, så var det en annan sak med hem dörren.. vi ringde hennes son så fick han komma och öppna. Sen gick vi hem.
Våran morgonpromenad började 11 och slutade 16. Jaja, men sen åt vi och när Karro for hem så var jag med Issa, också möblerade jag om på mitt rum därimellan. Jag och Issa gjorde en musikvideo, hahaha vi typ står och skriker och grejer bara. Nää, vi sjunger också! Men nu kommer lite bilder så ska jag sova sen.


karro äter äpple

flickor på vift

imorse, karro i början av våran morgonpromenad

jag

jag & karro

karro sitter och läser

jag har satt upp asmånga affischer på min vägg, men mer blir det!

en bild

vi fixade långhåret på min bror! hihi

sen ville karro spela girls.. haha ;)


ska nog slänga in min & issas musikvideo i ett inlägg också, såg att hon hade gjort det.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0