Utkast: Hejsan, skogen ...

Hejsan, skogen var inte bättre än man trodde heller. Men vi fick öronproppar! Ett plus. Också fick vi cola, det var ju ett ännu större plus. Haha jag, Linnéa och Johanna hade bestämt att vi skulle gå med öronpropparna hela tiden, men dom höll visst inte regeln så länge, jag gick liksom runt med mina typ tills bussen kom :o Johanna gick runt och skulle göra blåhaka hon, man klämmer jättehårt på hakan så att det blir som ett blåmärke dagen efter eller så.
Just det! Också var det en man där, han var Sveriges starkaste man, han kunde lyfta sin egen bil! Också frågade han om han om det var någon frivillig som han fick lyfta någon, självklart var man frivillig. Så lyfte han mej över sitt eget huvud, där låg jag alldeles stel & rak på hans händer och han ba sträckte ut armarna. Fett läskigt, stark grabb serru. Sen lyfte han bilen när det satt typ 5 tjejer där i också, klart man var en av dom ;) jag är medlem i hans fanclub.
Efter skolan åkte jag, mamma, Janine och Carina på Erikshjälpen, vi skulle leta hippiekläder till biken. Det är en cykeltävling där man ska klä ut sej och så, också cykla och göra utmaningar eller nått på stationer. Det är roligt, var med för två år sen. Då vann mitt lag första pris i utklädningstävlingen! Det var alltså tanken att vi skulle vara hippies i år, men det vart inte så. Vi har en ny plan! Men tills senare är den hemlig.. hihi busigt! Det är jag, Janine, Issa och Ellen i laget då. Om inte Issa backar ur då, har inte pratat med henne för hon är ju i Turkiet. Men hoppas hon ska vara med!
Nu borde jag iallafall slå en signal till Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0