teleefofoffnffnnn



När jag väl kom till dagis imorse så var barnen ute, jag stod och knuffade på gungorna tills jag vart alldeles trött i armarna. Också fick jag lyssna på när en liten pojke pratade om sin mammas stora tissar ett tag också, grävt i sandlådan står också på listan. Ett tag kom Issa förbi också, så jag gick ut och pratade litt med henne :)
Sen var det mat, fisk.. uscha, väldigt länge sedan jag åt det, jag undviker det alltid till högsta grad, och det var lika äckligt som jag minns det. Annars har jag bara busat med barnen, och kollat på Peter Pan. Praktikanten fick välja film, och det var ju jag och klart att det blir den då! Sen somnade jag, sen gick jag ut och lekte, sen gick jag hem. Eller jag tog bussen hem. Har bara duschat och suttit här, typ. Ska snart ut.

vi höres


Kommentarer
Postat av: heidi

haha har en precis likadan mobil!! =D trodde aldrig att jag skulle hitta någon som har en sådan!

2011-12-25 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0