sötnosar

    Har badat som en tok ikväll, himlans va roligt de var :D var där med issa och ellen. jag och ellen vettu, inga badkrukor här inte. Började blöda näsblod i vattnet också :o jag ba såg att de droppa blod i vattnet, så jag frågade ellen om jag blödde, hon ba "du har fått mens!!!!" jag fick värsta panik och grejer, hon ba satt och skratta, sen sa hon att det var näsan som blödde ;> sen hittade ellen nå gamla trosor i hennes väska, tro ni inte att hon ska elda på dom då? Haha jo såklart, tokfia. Så gjorde vi en liten brasa må ni tro! Sen kom toffe och emil, umgicks med dom och sen tog jag och ellen ett sista dopp innan far kom och hämtade oss. Dunka musik som en dåre har jag också gjort, mitt mål är att lära mej anton och affes låt boogi night utantill innan sommarn är slut. Lite svårt eftersom den är 6 minuter och man inte hör va dom säger imellan åt, men jag ska nog klara det ska ni se.

Haha kolla bilden där jag har näsblod, ser ut som att jag försöker vara nån sexbomb, men så är inte fallet, jag hade solen i ögat så ni vet ;) haha. Jag är glaaaad idag med :D
men nu ska jag fika, stänga av datorn, borsta tänderna (!!!! har inte gjort det sen igår kväll :s uuuscch ;o fast jag har haft munskölj så helt lodis är jag ju inte), och sen är det sängen som ligger och bresar och väntar på att jag ska ta den. Neeeeeejjjjj, jag skojar bara! Men nog ska jag mysa lite med den heheh...

pussen :*

Kommentarer
Postat av: emma

den låten kan ja utantill (a)

2009-06-02 @ 17:44:33
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0