lugg :O

Jag har klippt lugg.
Nyss.
Alldeles nyss, i mitt badrum.
....
:'(

Det är inte vackert, det är inte vackert! Jag fick sån damp för jag inte visste åt vilket håll jag skulle ha benan, och luggen bara fuckade sej hela tiden, så då hämtade jag saxen och klippte av den. Oooops. Jag fattar inte hur Lady Gaga kan trivas i lugg, man känner sej som en bäbis! Jag vill inte vara lugg-tjejen heller. Och kör jag med hårspännen så kommer jag vara hårspänne-tjejen. Vilket är värst, lugg tjej eller hårspänne tjej????? ÅHHHHH ångest!!! Varför kunde jag inte bara klippa till den lite:o
Dessutom...
så..
är...
den....................
sne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åh jag är så dålig :o


men nu ska jag ut och gå, tar med mej hårspännen.

många.......
men neeeeej, de är väl bara att vänja sej
jag är ju söt ju, även om inte lika söt i lugg
meeen...
åh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0